Slide background
Slide background
Slide background

סדנה לבישול דלועים

האים גם אתם רואים את שפע הסוגים והמינים של הדלעות והקישואים וחוץ מלזרוק חתיכה במרק לא יודעים מה עושים איתם?

הסדנה הזו בדיוק תפורה בשבילכם!

יחד בסדנה נבשל מבחר דלעות וקישואים מכל המינים והסוגים בשלל אופנים מעניינים בריאים לא משמינים צמחוניים וללא גלוטן אבל גם בהחלט גם לא שגרתיים.

הדלועים, ירק דל מאוד בקלוריות- רק 26 קק"ל ל-100 גרם. כמובן שלא מכיל שומן משום סוג או הם קלים לעיכול, עשירים בויטמין A, בויטמין C ובויטמין E- (יחד מהוים חבורה מרשימה של נוגדי חמצון חזקים מאוד), ולכן עוזרים לנו לשמור על בריאות הלב וכלי הדם.

בסדנה נכין מגוון מאכלים כגון: מרק דלעת בחלב קוקוס עם נגיעות ג'ינג'ר,  קציצות קישואים ואגוזים, סלט דלעת בסילאןתבשיל דלועים בחלב קוקוס  וכמובן סוגי קינוחים  כמו לחם דלעת ופאי דלעת.

 

חדשות ומבצעים

מתכונים מומלצים

נא השאירו את פרטיכם ואחזור אליכם בהקדם